U Novoj školi je dijete na prvom mjestu

U Novoj školi se ne fokusiramo na ono što dijete ne zna, već upravo na ono što zna! Važno nam je prepoznati u djetetu što ga veseli, zanima i u tome mu dajemo podršku. Cilj nam je prepoznati djetetov potencijal, njegove potrebe i zajedno s njim iskoristiti ih i razvijati.

Slobodno dijete Nove škole

 

Dijete koje slobodno izražava svoje misli, osjećaje i želje!

Dijete koje se slobodno kreće, slobodno bira što će raditi, kada, gdje i s kime!

Dijete kojem je dozvoljeno biti i raditi sam, s prijateljem ili grupom!

Dijete koje je slobodno od straha, autoriteta!

Dijete koje se osjeća ravnopravnim!

Dijete koje je slobodno i ne boji se pogriješiti!

Dijete koje ima povjerenje!

Dijete koje vjeruje u sebe!

Naš rad se temelji na uzajamnom poštovanju, povjerenju, komunikaciji i slobodi.

  • U Novoj školi svako dijete je dobrodošlo i prihvaćeno je upravo onakvo kakvo jest.
  • Međusobno uvažavanje stvara toplo i sigurno okruženje u kojem je svakome omogućeno spoznati samog sebe. Upravo iz tog razloga je Nova škola mjesto nenasilja i tolerancije.
  • Obzirom da smo društvena bića, izuzetno nam je važna komunikacija. Podržavamo svako dijete u prepoznavanju i izražavanju svojih potreba. U Novoj školi svakom djetetu je omogućeno razvijati svoju osobnost.
  • U Novoj školi vjerujemo da je svako dijete sposobno slijediti svoj osobni razvoj i svoj proces i način učenja. To povjerenje je ujedno velik izazov jer izgraditi svoj vlastiti proces učenja zahtijeva intelektualno i emocionalno djelovanje.
  • Motivacija djeteta i preuzimanje odgovornosti nisu mogući bez autonomije. U pripremljenom i poticajnom okruženju učenje je zanimljivo i uspješno. Dijete samostalno, uz vlastitu odgovornost odlučuje kako će provesti vrijeme u školi, što će, kada i kako učiti.
  • Učitelj je mentor koji individualno pristupa svakom djetetu. On priprema radnu okolinu, usmjerava i prati dijete prema njegovim sposobnostima i interesima te mu daje povratnu informaciju o napretku.
  • U Novoj školi djelujemo na razvoj važnih životnih sposobnosti i vještina kod djece: neovisno mišljenje, donošenje odluka, rješavanje problema, govorne kompetencije i poduzetničke vještine.
  • Mi živimo demokraciju. Svaki tjedan organizira se „Veliki sastanak“. Na Velikom sastanku sudjeluju svi učenici i svi djelatnici škole. Svatko od prisutnih može predložiti temu za dnevni red. Svi zajedno odlučujemo o svim pravilima i aktivnostima u školi.