Upoznajte Emu Upoznajte Filipa
• Učiteljica razredne nastave •
Dobar dan!
Ja sam Marija. Sretna sam i blagoslovljena predivnom obitelji. Što sam starija, sve više volim svoje roditelje. Puno sam naučila od njih. Puno sam naučila s njima. Imam sestru blizanku, Katarinu, koja je naše djetinjstvo učinila nezaboravnim i starijeg brata Ivana kojem smo mi i dan danas male sestre. Kad nismo bile u školi vozile smo se na zadnjaku, rolale, igrale smo se skrivača, lopova i žandara i drugih uličnih igara. Ona je danas fizioterapeut, a ja učiteljica. Najponosnija sam teta dječacima Dominiku i Patriku. Često ih spominjem.
Na fakultetu su nam predstavili dva tipa učitelja – Pedantera i Kreatilu. Pedanter je ozbiljan, strog, usmjeren na znanje učenika, red, rad i disciplinu. Budite sigurni da će njegovi učenici znati zbrajati i oduzimati, množiti i dijeliti, pisati smislene rečenice i pristojno se ponašati na svakom javnom mjestu. Kreatila je empatična, koristi različite pristupe poučavanju, govori kao žirafa velikog srca, uvijek ima vremena za još jednu aktivnost i ponekad se izgubi u svom šarenom svijetu.
Uvijek se trudim biti kombinacija upravo ta dva učitelja. Važno mi je da se svako dijete osjeća ugodno učeći nove koncepte. Važno mi je da svako dijete uvijek želi i zna da može razgovarati o onome što zna, što ne zna, što ga tišti, što ga raduje… koliko god ozbiljna ili neozbiljna tema bila. Smatram da su ljubav, povjerenje i poštenje temeljne vrijednosti na kojima se gradi svaki zdrav odnos.
Nakon školovanja odradila sam stručno osposobljavanje u Vinkovcima i preselila u London. Tamo sam radila kao dadilja, učiteljica djece s posebnim potrebama, učiteljica drugog razreda i učiteljica hrvatskog jezika kao stranog jezika. Taj me grad i rad obogatio gotovo u svakom smislu riječi, motivirao za rad Montessori pristupom, ohrabrio i upoznao s mnoštvom izuzetnih gradova i još više osoba, velikih i malih.
Od svih iskustava iz učionice, najdraža su mi glasan smijeh, savladani izazovi, (jutarnji) zagrljaji i razgovori. Jako volim svoj posao.
